Ukoliko imate bilo koji razlog za primjedbu

U slučaju da niste zadovoljni s bilo kojim aspektom GLS usluge, molimo obavijestite nas. Stope oštećenja i gubitaka GLS-a su dosljedno na vrlo niskoj razini, jer GLS postavlja visoku razinu pouzdanosti. Ipak, ukoliko niste u potpunosti zadovoljni našim uslugama, molimo Vas obavijestite nas putem online obrasca ili pozivom Službi za korisnike.

Kako bi se Vaša primjedba brzo riješila, molimo Vas da nam dostavite broj paketa, tako možemo povratne informacije pružiti u najkraćem roku.

Ukoliko imate primjedbu na GLS PaketSHOP, molimo upišite istu u knjigu žalbe u trgovini. Sva primljena zapažanja i pritužbe obrađuju izravno GLS PaketSHOP-ovi koji će Vas obavijestit o daljnjim koracima i rješenju primjedbe.


Što trebam učiniti ako je paket oštećen?

Pošiljatelj je odgovoran da pakiranje robe bude ispravno. Ako paket ima bilo kakva vanjska oštećenja, primjerice rupu u kutiji, primatelj može odbiti prihvatiti paket. GLS će tada vratiti paket u skladište i izvijestiti pošiljatelja.

Ukoliko prihvatite naizgled neoštećenu pošiljku, a naknadno otkrijete da je sadržaj oštećen, odmah kontaktirajte pošiljatelja, budući da GLS ne može i ne smije provjeravati sadržaj poslanih pošiljaka bez odštetnog zahtjeva pošiljatelja. Poštanska tajna odnosi se i na GLS.

U slučaju oštećenog ili izgubljenog paketa, molimo ispunite Obrazac odštetnog zahtjeva


Odredbe i Uvjeti

Politika kolačića

GLS koristi kolačiće na svojim web stranicama. & Nbsp; Za više informacija & nbsp; kliknite ovdje!
 ver.: 20.10.08.01